Content: tips en trends voor 2016

Een nieuw jaar betekent nieuwe kansen. Daarom is het nu het ideale moment om jouw website eens goed onder de loep te nemen. Wat wil jouw klant in 2016 over jouw bedrijf lezen? En hoe krijg je ook in het nieuwe jaar een ‘streepje voor’ bij Google? In deze blog lees je drie trends die je niet mag missen.

Vergroot je online zichtbaarheid [infographic]

Grote bedrijven hebben hele teams ingericht om 'hoog te scoren' in Google. Ben je zzp'er of kleine mkb'er, dan heb je deze middelen (vaak) maar minimaal tot je beschikking. Hoe zorg je dan toch dat je op de door jou gewenste zoekwoorden goed wordt gevonden? Hoe zorg je ervoor dat je bovenaan in Google staat? Tips hiervoor lees je in onderstaande infographic.

Stop- en modewoorden in de media

Soms heb je van die woorden, die hoor je ineens overal. Ze verspreiden zich als een olievlek. Inge Willems maakte een serie compilatiefilmpjes over dat soort stop- en modewoorden in de media.



Oh jee, ik maak taalvouten!

Voor sommige mensen betekent het feit dat ik tekstschrijver ben ook dat ik

1. een taalpurist ben die zich groen en geel ergert aan andermans taalfouten;
2. een wandelende Dikke Van Dale ben;
3. een grammar nazi ben die zelf nooit taalfouten maakt.

Nou, ‘nee’ op alle bovenstaande punten. Schokkend, niet?